Resultats de la cerca
Ordit i trama, els secrets dels teixits
Amb l’ajuda d’uns petits telers manuals aprendrem els conceptes bàsics sobre el teixit: la trama, l’ordit, diferents tipus de fils, cordons, etc.
DEL BRESSOL A LA LLUNA
Narració contada i cantada dels contes de l'editorial Kalandraka Cinc, Lluna, Miau, Ocellet de paper i Violí a càrrec d'una narradora professional.
Què és el so?
Taller per descobrir les propietats i la percepció del so.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
Parlem de sexualitat i afectivitat a casa - Taller per abordar l’educació afectiu sexual amb infants i joves
Taller participatiu per a famílies on reflexionarem i generarem estratègies per educar en les sexualitats d’una manera lliure i respectuosa amb els infants i joves.
Artefacte: una casa objecte (Girona)
Taller creat per l’artista Regina Giménez
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
Les fronteres del coneixement
Cap a la recerca més pionera. Visita comentada
Visita Taller ESO i Batxillerat a L'Aquàrium
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.