Resultats de la cerca
JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)Els animals d'en Quel
En Quel, el gegant del museu, té una granja plena d’animals i éssers fantàstics, al costat de les adoberies. Mentre treballava, tots els animals se li han escapat i s’han amagat dins les obres.
Surets a Pintar
Descobreix la història dels Esquilets i ajuda'ls en la seva missió secreta! Farem un taller d’iniciació on els més petits coneixeran les diferents possibilitats de la pintura sobre suro.Fem fotografies sense càmera: L’instant màgic de la impressió
Entendrem el funcionament bàsic de la fotografia a través de l'experimentació amb llum i paper fotogràfic.
De quin color és la llum?
Taller pràctic amb experiments fàcils i divertits per descobrir com funcionen els colors i la llum.També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Adolescencia i pantalles
Xerrada per famílies amb fills en l'etapa de l'adolescència
CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
Sessions de docència
La Biblioteca de Catalunya ofereix diverses modalitats de visites i sessions adreçades al públic escolar amb l’objectiu de fomentar el coneixement de la BC i del llegat cultural que s’hi conserva.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.