Resultats de la cerca
CANTA'M UN QUADRE (Museu Deu)
Recorregut per la col·lecció de pintura del Museu Deu per tal de treballar la interpretació de l’obra d’art, a través de titelles i cançons que pertanyen al repertori tradicional català.
"Joc de pistes" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Després d’una visita d’introducció on s’explica el Museu i el seu significat, es facilita una fitxa amb un joc de pistes, que individualment o en grup, l’alumne ha d’anar resolent
Sortides de final de curs multiaventura al Pirineu
Colònies i sortides de tardor, hivern, primavera i final de curs al Pirineu
Visita al taller de Katakrak
Imaginem, construïm i juguem: una mirada creativa al nostre entorn Coneixereu un taller creatiu, jugareu amb les nostres instal·lacions i creareu els vostres propis artilugis.!
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Opus musivum: taller de mosaics
Taller didàctic orientat a la descoberta de la tècnica musivaria, un art decoratiu molt extès en el món clàssic i present a Empúries, en el que ens inspirarem per a elaborar el nostre propi mosaic.
Gestos (extra)ordinaris (Lleida)
La dansa dels moviments quotidians
Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària (10 ANYS)
Demostrem de què som capaços a l'ESO: participeu al 10è aniversari d'una cantata única!!!
DIA DE BRUIXES
Les dones de bosc, les dones sàvies, les bruixes i la naturalesa
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.