Resultats de la cerca
Petjades i Rastres
Les petjades són fòssils? Quina informació ens donen? En aquest taller aprendrem quins tipus de fòssils hi ha i ens introduirem al món de la paleoiconologia.
L'energia (Girona)
Experiments per saber què és i com es transforma
Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
Internet segura de tu a tu
Implantar el peer mentoring (formació entre iguals), on joves de 3r d’ESO són formats per assessorar als seus companys més joves. Mossos d'Esquadra.
Kiru i el misteri de la Lluna perduda
Pel·lícula Fulldome
Els ecosistemes marins a la Mediterrània
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Visites escolars al Molló Parc
Us proposem passar un dia envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent i educativa.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.Premis Treballs de Reccerca - Àmbit d'Humanitats i Ciències Socials
Premis als treballs de Recerca de caràcter humanístic i Ciències Socials
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.