Resultats de la cerca
Fes de paleontòleg
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. Sigues paleontòleg per un dia, excavant el nostre jaciment i identificant les teves troballes.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Que sabem del porno?
Dinàmica participativa
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Visita guiada al centre
Un espai a tocar de la Llacuna de la Tancada permet descobrir els aspectes més representatius de l’entorn natural i la vida en aquest territori: els ocells, la sal, la pesca tradicional i el paisatge.
Sortida astronomia
Sortida per fer un autèntic viatge a l’espai
Del silenci a la paraula
"Del Silenci a la Paraula" fa tallers d'expressió corporal per millorar l'autoestima i la confiança en la diferència, trencant prejudicis. Recrea reptes diaris per a l'acceptació de les imperfeccions
Espectacles en anglès amb clown, màgia i titelles
Els espectacles en anglès incorporen números de màgia i il·lusionisme, titelles de mà i gags de clown, a més de música i teatre. Sempre s'hi inclou una guia didàctica.
Visita comentada a “La botànica en l'art”
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.