Resultats de la cerca
VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME (CIVRM)
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
Jacint Verdaguer. Rondalles i poemes
Espectacles per fer sentir la poesia i els clàssics a infants i joves
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..Els sons del Galligants
Activitat adreçada als més petits a través d'un recorregut per l'església i el claustre de Sant Pere de Galligants.
L’esclat del Modernisme a Manresa
Recorregut per la Manresa industrial i modernista.
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
Un mar de plàstics. Taller sobre residus
Instal·lació artística de caràcter mediambiental per endinsar-nos al fons marí i reflexionar sobre la contaminació per plàstics i envasos del mar i l’oceà.
Balambambú
L’entusiasme i l’energia de Pentina el Gat amb la seva la seva singular i especial Revolució!
SOM EQUIP - REPTES - Facilitació i cohesió de grups escolars - Confiança, respecte, cooperació i unió
L'aula ha de ser un espai viu, per compartir, per col·laborar,per donar i rebre, per ser crítics, per construir, per aprendre i per CRÈIXER. La cohesió de l'alumnat és fonamental!!!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.