Resultats de la cerca
DEL CAMP A LA PANXA!
Veurem els aliments des de l'origen fins a la manipulació i preparació d'un batut.
Taller d'electricitat i magnetisme
Taller per treballar les diferents formes de generació de l'electricitat.COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ HEROIS I MONSTRES
Al llarg de la seva estada a Mas Pagès, els alumnes hauran de seguir les premisses de l’Oracle -els monitors- i anar guanyant monedes per tal d’arribar vencedors al final del joc.
La Castanyada Primària
Passejada i descoberta pel Bosc, xerrem amb la castanyera dels secrets del Bosc, Abres, fruites, llenya, caus ocells, bolets, herbes remeires... Repartim Castanyes per acabar de pasar una bona estona.
Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre i titelles per conèixer els dracs del món (fins i tot el de Sant Jordi), que fomenta l’hàbit de la lectura d’una manera divertida.
Empúries: ciutat romanna
Recorregut temàtic pels principals espais de la ciutat romana per descobrir la història de l'antiga Emporiae i comprendre com es va iniciar la romanització i què va suposar
HOKA HEY! La cançó del bosc: la cantata conjunta de Cicle Mitjà i Superior
Protagonitzeu un gran concert juntament amb centenars d'alumnes d'arreu del país, per cantar les aventures de 3 nens indis en defensa del bosc: un coratjós al·legat a favor de la natura!
Curs introducció a la Integració Sensorial, 50 HORES (PRESENCIAL)
8a edició pel 2027! Es tracta d'un dissabte al mes, de Gener a Juny 2027.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Taller de Batucada
Taller de percussió rotatiu i molt dinàmic en el que aprendrem ritmes i patrons bàsics del Brasil amb els instruments típics d'una Batucada: Surdos goliats, timbals. caixes, tamburines, agogos, rocars
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.