Resultats de la cerca
CURS EN LÍNIA "EDUCACIÓ HUMANITÀRIA: DRETS HUMANS, ÈTICA AMBIENTAL I PROTECCIÓ" ANIMAL
Formació innovadora per a treballar de manera transversal els drets humans, el medi ambient i la defensa dels altres animals a partir de l’empatia. Inclou un programa d’d’aplicació a l’aula.
Artesans i gremis a l'època medieval
Taller amb el qual ens endinsem en el món medieval per tal de descobrir la societat feudal amb els seus artesans i gremis. Posarem en pràctica un d'aquests artesanats: el vitrall.Taller de robòtica per educació infantil i cicle inicial
Descoberta món de la robòtica i com poder aplicar-la.Visita completa al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria i a través del nucli urbà de Sant Feliu Sasserra
Les sorpreses d'un volcà
Activitat per iniciar-se en el coneixement d'un volcà (el volcà del Puig Astrol) i descobrir-lo a través dels sentits.
TALLERS DE CONTRASTOS
- Tallers per diferenciar els valors humanistes d'aquells que imposa la publicitat - 20 minuts de durada cada taller - Dirigits a majors de 6 anys - 10/20 persones màxim
La Gran Canicada d'en Jan
Construïm circuits entre totes per jugar amb les caniques. Encara no n'has construït cap? Anima't! Perquè... ja saps com jugaven amb les bales o caniques els nostres avis i àvies? O els teus pares?
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
Taller alimentari “Sabors Medievals”
Explicació sobre les diferències a l’època medieval en els diferents estaments,incloent les diferències econòmiques, i conseqüentment les alimentàries.
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.