Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes ADE (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Barcelona 1714
Al llarg del recorregut visitarem els indrets on es produí el setge, que es prolongà durant catorze mesos i culminà l’11 de setembre de 1714 amb l’assalt de les tropes borbòniques.
CONEIXEM ELS PROFESSIONALS DE L'ARTESANIA
L'artesania està vivint un moment actual de revalorització. Parlem i coneixem amb els professionals del Poble Espanyol, Punt d'interès Artesanal de Catalunya.
Agafem el cabàs!
Taller participatiu en el qual els nens i nenes faran una dinàmica semblant al tradicional joc de l'oca, però amb preguntes específiques sobre els residus i, concretament, sobre la seva prevenció.
Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
Amb el cos no s'hi juga
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Restes i rastres a la Séquia
En un recorregut pel bosc, farem de detectius i llegirem la natura a través de les restes i els rastres que hi trobem.
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.Jornada de Portes Obertes PERIODISME (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
El cicle de l’aigua
És un taller participatiu on s’explica el cicle natural de l’aigua i la intervenció que hi fem els humans. Es tracten tots els estadis del cicle de l’aigua i com el modifiquem els humans.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.