Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Fem bullir l'Edat Mitjana
Taller de cuina de l’època medieval
Origami i Llegendes
Taller adaptable a tots les dificultats a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats: el tacte als dits ens guiarà.
MÓN SANT BENET: Experiència Modernista
Visita modernista guiada
El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
Missió GIPIU
Missió GIPIU és una activitat cooperativa i lúdica que ajuda els infants a identificar aliments ultraprocessats, de llarga distància o fora de temporada.
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.ESCOLARS – Unarre (2 dies - 1 nit)
Gaudeix d'una estada de 2 dies i 1 nit on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24.
Parcs i pedals al Besòs
L'activitat "Parcs i pedals al Besòs" té com a punt de sortida l'Aula Ambiental Isabel Muñoz, al parc de Can Zam.
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
Dispositiu per a invidents - Taller de robòtica
Programem un dispositiu electrònic que ens ajuda a detectar obstacles que es troben a l'alçada del cap.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.