Resultats de la cerca
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Missatges de sal
Activitat sobre el món de la sal
Sumem i no restem
"Sumem i no restem" reflexiona sobre l'assetjament escolar. Vol fomentar l'empatia i la cohesió de grup, destacant la diferència com a valor positiu per evitar l'exclusió.
FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
Refugi en temps de guerra
Una activitat per explicar els bombardejos de l’aviació franquista sobre població civil de Manresa i comprendre com es vivia durant aquests.
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Moure per aprendre
Combinar moviment i aprenentatge és una eina perquè l’alumnat desenvolupi una forma diferent de comprendre i retenir els continguts escolars a través de la vivència en un entorn lúdic.
Accions per un món més sostenible
Taller que tracta diferents problemàtiques mediambientals que pateix el nostre planeta i accions per tal d'evitar-es.
Productividad y Presión Estética. Trabajar mejor en una sociedad que exige belleza y alto rendimiento.
Desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente en todas las áreas de nuestra vida. Generar espacios de reflexión e introspección.
LA PEDRERA: Hi havia una vegada el trencadís
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació.Mostrant 1-10 de 1.992 elements.