Resultats de la cerca
Experimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.
TITELLES: 3 POMES I UN TIÓ
Als nostres espectacles fem servir titella català, titella de drap i puppets. Les nostres històries són pròpies o adaptacions de contes populars, El tió de Nadal ens portarà una història màgica.
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Medicina genòmica: de ciència-ficció a realitat
Com detectem alteracions genètiques cardiovasculars
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOVisita comentada a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art”
Explorant unes altres maneres de veure
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.
Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.