Resultats de la cerca
Després del Batxillerat, què? Com elaborar un pla de vida professional
Expliquem als estudiants com elaborar un pla de vida que reculli un esbós de les seves futures metes, habilitats i interessos.
Promoció de la lectura: macedònia de titelles, contacontes, clown i màgia
Espectacle de promoció de la lectura que combina titelles, contacontes, clown i màgia
La Fàbrica de l'Aigua
Activitat matinal per infantil
Visita a la seu de la Fundació
Visita guiada a la seu de la Fundació i entrada a la Casa groga amb itinerari fins als jardins de la fàbrica La blava.
Els taurons: depredadors o preses
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.Un tresor pirata amagat als Jardins
Per trobar el mapa del tresor arriscat sense por!! Resol els enigmes i les pistes ....
Històries de l’art des de Barcelona. Projecte d’art del MACBA a l’Institut
Aquest programa proposa noves perspectives sobre allò que el discurs normalitzat de la història de l’art ha soterrat o que directament ha obviat.
Alan El musical que sacsaga des del principi
ALAN un gran espectáculoEspectacles en anglès amb clown, màgia i titelles
Els espectacles en anglès incorporen números de màgia i il·lusionisme, titelles de mà i gags de clown, a més de música i teatre. Sempre s'hi inclou una guia didàctica.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.