Resultats de la cerca
Ludi puerorum: taller de jocs romans
Taller en el que coneixerem la importància que el fet de jugar tenia en la societat antiga i el ric i variat univers lúdic romà, tot posant en pràctica alguns jocs romans!
Literatura a les xarxes (booktubers, bookstagrammers, booktokers...)
Xerrada sobre les comunitats lectores a les xarxes socials impartida per una creadora de contingut sobre llibres en catalàVisita guiada al Tinglado 4
Visita guiada a l'exposició per conèixer la història de Tàrraco.
Gimcana cultural a Sitges, la Carrera d'Amèrica
Una gimcana cultural per a descobrir els edificis i les restes que van deixar els Indians a la Vila.
LA CONSTRUCCIÓ DE LA IMATGE DEL MÓN
Activitat centrada en conèixer les causes i conseqüències de l'arribada dels europeus a Amèrica, i com s'hi navegava en aquella època.
Formació i acompanyament en l'ús dels nous equipaments dotats a les escoles
Formació i acompanyament en l'aplicació dels equipaments de robòtica i electrònica dotats per Departament d'Ensenyament a les escoles.
EXPLICAR HISTORIES A TRAVES DE LES IMATGES
Quina història s'amaga al darrere d'una imatge? Us proposem descobrir els elemnts bàsics per construir un relat fotogràfic.
perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.Visita apiari a la Serra de Collserola
Visita a un dels nostres apiaris didàctics, al Parc Natural de Collserola. Basem el taller en l’aprenentatge a través de l’experiència sensitiva i emocional i el contacte directe amb les abelles.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.Mostrant 1-10 de 1.998 elements.