Resultats de la cerca
LA GIMCANA DELS ODS
Gimcana interactiva on els alumnes descobreixen els ODS amb jocs, reptes i experiments per entendre la sostenibilitat i aplicar accions responsables al seu dia a dia.
Tecnologia tèxtil: de la fibra al fil
Taller tecnològic per conèixer les infraestructures i les matèries tèxtils
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
Els satèl·lits catalans en realitat virtual i ulleres 360º
Endinseu-vos en una experiència 360º, amb ulleres de realitat virtual per visitar els satèl·lits que s'han llençat des de Catalunya!
ACTUA: UNA PROPOSTA DE TEATRE - DANSA I CONSTRUCCIÓ DE GÈNERE PER A ADOLESCENTS
Podem canviar els estereotips de masculí i femení utilitzant la dansa i el teatre? Aquest curs vol sensibilitzar els joves sobre el problema de la desigualtat de gènere.Tallers i Formació artística per a Centres Educatius
Tallers educatius basats en l’ús de les Noves Tecnologies creatives, les Arts Escèniques i la Moda.
Circuit Vial en Bici
Circuit del qual gaudiran els més petits (3 a 6 anys)
Eines i foc al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Descobrirem quines són les eines que feien servir les persones de fa més de 7000 anys i també quines tècniques utilitzaven per encendre el foc.
Disseccionem l’òptica de la visió
Quina anatomia té un ull perquè puguem veure? Quin camí segueix la llum dins el nostre ull? Com aconseguim enfocar la vista a diferents distàncies? Descobrirem tota la física que amaga aquest òrgan.
Vida extraterrestre amb astroxperiences.com
Estem sols a l’univers? Aquesta és la pregunta que ens hem fet des d’antic i que continuem tractant de respondre.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.