Resultats de la cerca
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.
Geografia en Acció
Vols agafar el funicular i pujar a Montserrat? En aquest taller es farà una introducció als Sistemes d'Informació Geogràfica, una eina fonamental per conèixer el nostre territori.
Taller de robòtica per educació infantil i cicle inicial
Descoberta món de la robòtica i com poder aplicar-la.Depuradora de Gavà-Viladecans
La visita a l' EDAR de Gavà-Viladecans, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Drogues, alcohol i lleis - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per tal d'informar sobre drogues i alcohol i les lleis que hi apliquen.
Una altra carta als Reis
Que es realment important? Que podem demanar als Reis? NadalArt i Natura: Land Art
Taller en el que experimentem amb el Land Art amb l’objectiu de donar a conèixer i posar en valor els espais naturals propers.
VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.Visita: entrar en un graner medieval a l’Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l’Esquerda
Visita a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda, un laboratori a l'aire lliure que ens aproparà a l’agricultura i els sistemes d’emmagatzematge en època medieval.
"Costureja"...qui diu que cosir és de iaies?
Els joves també poden aprendre costura bàsica de supervivència tot confeccionant un objecte útil,
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.