Resultats de la cerca
TALLER D'EXCAVACIÓ ARQUEOLÒGICA I DE RESTAURACIÓ DE PECES
Taller d’excavació en una casa ibera al descobert on es troben ceràmiques o restes d’animals.
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Entrenament per arqueòlegs - Programació i electrònica
Amb el dispositiu Makey Makey i les eines de Scratch crearem un mini joc on podem detectar si aixequen un objecte de la seva base.Fem baldufes òptiques
Les il·lusions òptiques són percepcions visuals que enganyen al nostre ull. En aquest taller construirem baldufes òptiques, un dels enginys òptics més interessants creats des del món de l’art.
LA FÀBRICA ASLAND
Les restes de la Fàbrica Asland posen de manifest l’espectacularitat d’un dels conjunts fabrils més increïbles de la industrialització catalana i enmig d’un singular entorn natural.
POSA’T A LA PELL DE L’ALTRE. TEATRE FÒRUM
El teatre fòrum, una de les tècniques del teatre social, proporciona les eines per a poder visualitzar i reflexionar sobre nosaltres i la nostra realitat i transformar-la.
LA PEDRERA: Escola d'arquitectes
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.
OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.