Resultats de la cerca
Gratacels: reptes d’altura
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
El món fascinant de les plantes
Taller sobre les parts, funcions, necessitats i reproducció de les plantes
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
ESCOLARS – Ratera (4 dies - 3 nits)
Gaudeix d'una estada de 4 dies i 3 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida segons l'edat i necessitats. Oferim monitoratge 24h
PAUL AND THE FLOWERS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’hi establirà una especial relació.
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesMur Geològic
Visita comentada per descobrir el món de la geologia
EXTRAVAGÀNCIES ARTÍSTIQUES (Museu Deu)
Què es considera art i què no? Quin preu té l’art? Què pagaríem per una obra d’art?
No ens cauen bé els esterotips de gènere
Una activitat participativa per reflexionar sobre com els estereotips de gènere limiten els infants a través dels esports, colors, jocs i publicitat, fomentant l’esperit crític i el respecte.
Histories de Jazz
La Harpo’s Band ens trasllada a l'època d'or del jazz amb aquest fabulós espectacle 100% musica en directe. Dirigit a nens, nenes i públic familiar.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.