Resultats de la cerca
Jo sé cuidar-me
Taller d'autoestima, autoconcepte i respecte.
COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
Construïm un telègraf electrònic
Crearem un dispositiu semblant al telègraf (amb paper, cinta conductiva i un brunzidor) i el connectarem a una placa micro:bit per automatitzar l’enviament de missatges en Morse.
Formació Acompanyament en el dol i les pèrdues
Formació d'acompanyament al dol A través d’aquesta experiència formativa proposem un procés d’autoconeixement que ens preparà per a poder desenvolupar la tasca d’acompanyar en el dolor i les pèrdues.
Taller l'exili i els mitjans de comunicació de masses - MUME
La proposta pretén treballar la relació entre un fenomen històric com l’exili, universal en el temps i a l’espai, amb els mitjans de comunicació, la premsa escrita, la ràdio, la televisió, el cinema.Explorant el món
Quina era la imatge que es tenia del món a l’Edat Mitjana? Com va canviant aquesta imatge al llarg del temps? Quin paper hi juga la navegació en aquest canvi de la imatge del món?
Investiguem què hi ha a l’aigua
Aquesta activitat permet una primera aproximació a l’anàlisi química de les aigües.
Contes darrere dels estels.
Espectacle "Poèticament correcte" de conta contes amb la temàtica dels estels com a eix central, per ed. infantil i cicle inicial de primària. Animació a la lectura i descobriment de l'astronomia
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.