Resultats de la cerca
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.De què és capaç un cos col·lectiu? Visita-taller a la Col·lecció MACBA
En aquesta experiència al voltant de l’exposició Col·lecció 30 Aniversari volem assajar, juntament amb l’alumnat i el professorat, algunes sensibilitats que els nostres cossos junts són capaços d’expe
Una altra carta als Reis
Que es realment important? Que podem demanar als Reis? NadalLA PREHISTÒRIA A CAU D’ORELLA
Viatjarem fins a la prehistòria per conèixer els sons i instruments d'aquella època. I descobrirem com era la vida quotidiana a partir de reproduccions, contes i la col·lecció del Museu de Reus
CONTAMINACIÓ AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle.
Taller d'Astronomia sobre Caça d’asteroides amb astroxperiences.com
Descobriràs els diferents tipus d’asteroides i els que es troben propers a la Terra, despertant la teva curiositat i fascinació per aquests visitants del cosmos.
TU ETS UN@ MAG@!!
De la mà del nostre Mag Nani, els alumnes s'endinsaran en el món de la màgia i aprendran a fer uns quants jocs que després s'emportaran, serà el seu kid màgic.
ApS: Missió H2O
L'aigua del planeta és finita o infinita? Quins impactes ambientals estem patint les persones i altres éssers vius a causa de l'escassetat d'aigua potable? El període d'inscripció obre el 3 de juny.
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
Troba la planta!
Reconeixement i aprenentatge de plantes silvestres
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.