Resultats de la cerca
Sexualitats | consentides, desitjades i plaents
El projecte Sexualitats | consentides, desitjades i plaents és un projecte de tallers per reflexionar sobre la violència sexual a partir del debat i l’expressió teatral i corporal.
PIRAGUA+BICICLETA+RESERVA DE SEBES
Aquest pack d' un dia sencer inclou travessa per l' esectacular meandre de Flix, ruta en bicicleta a la tarda i visita a la Reserva de Sebes. Un dia espectacular!!!
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
Taller de percussió: PERCUTIM PERCUTAM!!!!
Audició i taller de percussió d'un munt d'instruments de percussió diferents. Una primera part d'audició hipnòtica i divertida d'instruments de percussió i una part de taller dinàmic i engrescador.
Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
Visita al Jaciment dels Plans de Santa Caterina
Visita guiada al Jaciment dels Plans de Santa Caterina, que comprèn des d'època romana a l'època contemporània.
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.Mostrant 1-10 de 1.994 elements.