Resultats de la cerca
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
Circuit d'orientació
Joc d'orientació amb el Centre Excursionista de Catalunya en què l'alumnat, amb l'ajuda de la brúixola i el mapa, serà capaç de moure’s per un espai natural i trobar totes les balises electròniques.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Promoció de la lectura: macedònia de titelles, contacontes, clown i màgia
Espectacle de promoció de la lectura que combina titelles, contacontes, clown i màgia
MÓN SANT BENET: Fenòmens a la carta
Experiències científiques creatives per resoldre problemàtiques alimentàries
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.PINTURA MURAL
La pintura mural és un espai inmens ple de possiblitats que serveix d'amplificador d'idees, sentiments comuns o esperances col·lectives, I aixó a les escoles encara té més podencial.
Visita comentada a “La botànica en l'art”
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Colònies escolars escola de bandolerisme i bruixeria i aventura per la eso-Vilanova de Sau
Colònies escolars per conèixer les tradicions bandoleres de la zona de Guilleries i potenciar la fantasia amb la màgia de la natura i l'escola de bruixeria. Aventura per cicle superior i ESOLa Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.