Resultats de la cerca
Temps de castells
A les sales del Museu descobrim qui eren i com vivien els habitants del nostre territori en aquesta etapa tan llarga de l'edat mitjana.
Lapil·li, la història d'una gota de lava tafanera
Activitat per treballar els materials de què estan formats els volcans amb l'ajuda de la Lapil·li, una titella en forma de roca volcànica a través dels sentits.
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
Descobreix la Realitat Virtual!
Descobreix la història, el present i el futur de la realitat virtual i les tecnologies immersives, i viu una experiència amb dispositius d'alta gamma.
EXPLORA. IMMERSIÓ A LA MEDITERRÀNIA
Aquesta activitat immersiva converteix el planetari del museu en un immens oceà on l'alumnat podrà conèixer la gran biodiversitat que pobla el mar.
Heroïnes de pel·lícula. Més enllà dels estereotips de gènere
Visionat d'un curtmetratge amb perspectiva de gènere amb una activitat posterior.
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Fotogrames
Per fer una fotografia no sempre es necessita una càmera. Els fotogrames són un procediment senzill i creatiu a través dels quals podem entendre la realitat d’una altra manera.
El laboratori de les Dàfnies
Descobrim el món mil·limètric amb les lupes digitals! Quines parts té una dàfnia? Ets capaç de comptar els batecs del seu cor?
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.