Resultats de la cerca
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
A través de la fórmula dental podrem classificar els carnívors en diferents famílies i, fins i tot, reconstruir la xarxa tròfica dels animals que van viure fa 12 milions d’anys als Hostalets!
Mira, toca i descobreix els animals
Taller d'animals vertebrats vius a l'aula.
Investiguem l'estat de salut del riu
Taller d’investigació ambiental per saber l’estat del riu Ter
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.VIURE A LA VILA MEDIEVAL
Activitat dinamitzada per conèixer el passat medieval. Com devia ser la vida fa 700 anys? Com devien ser els carrers i les cases? I sobretot, com devia ser la gent que hi vivia? Viatgem al passat!
Pitàgores: El rei dels triàngles
Aquest taller proposa un joc amb el triangle com a protagonista. Es treballa la figura del triàngle com a element essencial de la geometria a través de jocs i construccions matemàtiques.
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysXERRADA PANTALLES I DESENVOLUPAMENT
- Xerrada sobre com les pantalles poden interferir en el desenvolupament - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 12 anys - Aforament il·limitat
Dones científiques al llarg de la història
Taller ple de la història i experimentació científica amb les aportacions de dones científiques
PINTEM AMB UNA IL·LUSTRADORA
Activitat amb una il·lustradora on aprendrem en què consisteix aquesta professió i com la imaginació es transforma en personatges fantàstics.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.