Resultats de la cerca
Emoticona animada amb micro:bit
En aquesta activitat farem una introducció a la placa micro:bit i programarem una emoticona animada.EL BATEC DELS VOLCANS
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc.ELS COLORS DEL TIC-TAC
Espectacle de Dansa - Teatre per tots els publics que promou els jocs de sempre i el treball en equip enfront l'individualisme i el sedentarisme de la era de les noves tecnologies.
ELS GRUMETS DEL CAPITÀ SILVER: UN VIATGE PER LA LITERATURA DE JOSEP VALLVERDÚ
El senyor Alfons Seguin és un bibliotecari que devora els llibres: adora la literatura infantil I JUVENIL. Té males puces, mal humor, però en el fons, és encantador amb aquells que estimen els llibres
MNACTEC en ruta: Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
Els satèl·lits catalans en realitat virtual i ulleres 360º
Endinseu-vos en una experiència 360º, amb ulleres de realitat virtual per visitar els satèl·lits que s'han llençat des de Catalunya!
Micro-Combat
Juego educativo sobre resistencia antimicrobiana. Todos los beneficios irán destinados a la investigación de nuevos antibióticos.
POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i Picasso
Taller de Percussió amb instruments reciclats
Tenint en compte la importància d’introduir la consciència del reciclatge a les escoles, treballem la temàtica a través d’un projecte de manera lúdica i creativa.
LA GRANJA A L'ESCOLA!
Us oferim la possibilitat d’ apropar-nos als centres educatius per tal de que els vostres alumnes puguin gaudir amb els 5 sentits d’ alguns dels animals de la nostra granja!Mostrant 1-10 de 1.992 elements.