Resultats de la cerca
EL VENDRELL MÉS QUE UN MUSEU (Museu Deu)
Recorregut pels carrers de la vila a través d’un joc de pistes, basat en imatges antigues. La fotografia com un recurs educatiu permet a l’alumne valorar, interpretar, imaginar,observar, conèixer…
TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
Vet aquí el rock (Girona)
Bateria, ritmes i contes
Museu Memorial de l'Exili - Visita Guiada
La visita és una experiència d’un gran impacte emocional, que permet prendre consciència de la importància dels fets i solidaritzar-se amb les situacions similars contemporànies.Fem teatre d'ombres
A través de la col·lecció de figures de teatre d’ombres del museu, es donen a conèixer les llegendes orientals i les tècniques artístiques aplicades en la seva construcció.
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
Projecte Electricitat-3
Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materials
Visita a l'exposició Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment, i la creació dels ginys i aparells per aprofitar-la, fins a dia d’avui.
Sonda estratosfèrica - Disseny, construcció i llançament!
Dissenyareu, construireu i enviareu la vostra sonda estratosfèrica a l'espai a una alçada de 30 km. Fareu fotografies increïbles, seguint els mateixos procediments d'enginyeria que la NASA!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.