Resultats de la cerca
Taller de robòtica per educació infantil i cicle inicial
Descoberta món de la robòtica i com poder aplicar-la.UN PLE A LA NOSTRA MIDA (Museu Deu)
La visita guiada a la Casa de la Vila és un recurs que volem oferir a les escoles per apropar l’infant al municipi i al seu màxim òrgan de govern, l’Ajuntament.
LUDOFUSTA - ESPAI DE JOC LLIURE
Espai on l'infant decideix lliurement com desenvolupar el seu joc amb els elements i objectes que estan al seu abast.
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
Visita Cúpula i Casa Pratdesaba de Vic
La Casa Pratdesaba és la casa del S.XIX on el temps es va aturar. Visita les seves estances (salons, alcobes, jardi...) igual que estaven al segle passat. Visita també la cúpula i el telescopi.
Visita taller "L'escola va al circ"
Vine amb la teva classe a conèixer com és una escola de circ
Caiac al riu Ter
Activitat divertida, esportiva i de natura. Naveguem pel riu en canoa canadenca o caiac i gaudim descobrint l'entorn tan especial que ens ofereix el descens fluvial pel Ter!
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.ESPAIS DE LA BATALLA DE L'EBRE.
L’experiència recorre diferents espais a la Terra Alta i Ribera d’Ebre que foren emblemàtics al llarg de la Batalla de l’Ebre (riu, trinxeres, destrucció, record).
Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.