Resultats de la cerca
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.AUSO. UNA DE ROMANS
Ens submergirem en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual.
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
Es tracta de descobrir el coneixement i connexió que havien tingut els nostres avantpassats i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
El Laboratori d'arqueologia
Aquesta activitat de caire experimental i d’indagació té per objectiu descobrir que passa amb les restes arqueològiques extretes d’una excavació.
Tot el que llegim, és cert?
Dinàmica participativa amb l'objectiu de fomentar el pensament crític davant la informació que circula per la xarxa
MNACTEC en ruta: Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
LA PEDRERA: Escola d'arquitectes
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
ELS PICASSOS DE JOSEP PALAU I FABRE
Visita dinamitzada sobre la vida de Picasso
Els Volcans De La Garrotxa. Parc Natural Zona Volcànica
Matinal: excursió a un dels volcans. Identificació de material i formació del con.El laboratori de les Dàfnies
Descobrim el món mil·limètric amb les lupes digitals! Quines parts té una dàfnia? Ets capaç de comptar els batecs del seu cor?
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.