Resultats de la cerca
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.LA CUINETA DEL CIRC
La Cuineta de l’Aureli és un espectacle per a iniciar als més petits en el món del pallasso. Un espectacle amb poques paraules i molt riure!.
OCEANS. UN MÓN DESCONEGUT
Una activitat immersiva al planetari del museu per conèixer la importància dels oceans en la vida al planeta Terra.
Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
Viatgem a la terra dels Mamuts!
Visita guiada escolar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, una experiència interactiva per descobrir com era el paisatge, els animals i com vivien els nostres ancestres ara fa un milió d’anys!
Visita comentada a “Talking Brains” (Lleida)
Com el cervell modela el llenguatge
Toca - toca...els teixits!
Un conte teatralitzat amb un taller i una visita dinamitzada a les sales del Museu Tèxtil.
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Ordit i trama, els secrets dels teixits
Amb l’ajuda d’uns petits telers manuals aprendrem els conceptes bàsics sobre el teixit: la trama, l’ordit, diferents tipus de fils, cordons, etc.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.