Resultats de la cerca
Mira el TRAM
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer el TRAM com a transport públic i potenciar-ne un bon ús, tot promovent el civisme i la responsabilitat comuna.
Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
L'aigua que usem
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i al Museu de les Aigües de Cornellà.
OCEANS. UN MÓN DESCONEGUT
Una activitat immersiva al planetari del museu per conèixer la importància dels oceans en la vida al planeta Terra.
Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Coneguem el vapor
Visita conduïda pels espais originaris de l’antiga fàbrica tèxtil, el Vapor Aymerich, Amat i Jover.
Premis Treballs de Recerca - Premis Generals
Premis als treballs de Recerca de caràcter general.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.