Resultats de la cerca
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Petjada hídrica
Sabíeu que tot allò que comprem, mengem o vestim necessita aigua per fabricar-se? Tot aquest volum d’aigua l’anomenem “Petjada hídrica”.
Visita guiada escolar Montblanc Medieval 2
A partir d’un itinerari pels carrers, places i esglésies més significatives del conjunt patrimonial de Montblanc, s’anirà aprofundint sobre les principals característiques del món medieval i el dia a
LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.Les plantes fan llana?
Coneixerem els diferents tipus de teixits que ha utilitzat la humanitat al llarg de la història. Una activitat vivencial on tindrem l’oportunitat de tocar i notar les les diferents robes i textures.
Esquiades escolars a La Cerdanya
Esquiades escolars amb tècnics esportius qualificats i experimentats en totes les activitats, lloguer de material inclòs, servei de monitoratge les 24 hores i allotjament amb tots els equipaments.
Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
TANGRAM (Tangram)____
Toc de Retruc uneix en aquest espectacle la visualitat del joc dalt l'escena amb arts escèniquesItinerari: Vida i miracles de Castelló d'Empúries
Conèixer l’Ecomuseu-Farinera i la Basílica de Castelló d’Empúries. Aprendre com es fa farina de forma industrial. Descobrir la història de Castelló d’Empúries.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.