Resultats de la cerca
ALICIA AL PAÍS DE LES MARAVELLES
Un espectacle basat en el conte de Lewis Carroll on la nostra protagonista, l'Alícia surt airosa dels desafiaments que se li presenten.
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Visita comentada a "Ones"
Visita comentada
6 SENTITS d'Urpina
L'activitat 6 SENTITS és una experiència immersiva creada per fomentar la connexió dels alumnes amb la natura, convidant-los a endinsar-se en una aventura única al bosc d'Urpina.
I TU, QUÈ PINTES? (Museu Deu)
L’educadora del Museu Deu visita els centres educatius on explica la vida i obra d’artistes.
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.ART I NATURA, RES ENS ATURA!
Aprendre els conceptes de l'art a través de la natura i experimentar amb la creativitat.
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Unes altres maneres de veure i mirar
Scape Room Desescapa't
A partir del joc de pistes Desescapa't, es treballa la geologia de la zona i la descoberta de perquè a Gerri de la Sal es pot fer sal, fet que ha marcat la història i l'economia de la gent del poble.Mostrant 1-10 de 1.991 elements.