Resultats de la cerca
Llum i color (Barcelona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesConferències a mida sobre Astronomía i Ciència amb astroxperiences.com
A més dels cursos, tallers i formacions, et convidem a descobrir les nostres conferències divulgatives que et portaran al cor mateix de l’univers.
MAREMÀQUINES, UN MAR DE MÀQUINES
Aquest taller permet a l’alumnat conèixer alguns sistemes tecnològics de la vida quotidiana aplicats a l’enginyeria naval, utilitzant peces de LEGO..
El joc del muntatge. Fem creacions audiovisuals
Crearem curts utilitzant la tecnologia de la Mash up Table i utilitzant imatges reciclades.
Robot Slalom
Serem capaços de programar un robot perquè pugui superar un circuit d’slalom? Controlarem els moviments bàsics d’un robot per definir la seva trajectòria en un circuit d’eslalom (zig-zag).
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Viure a l'Aigua
Taller manipulatiu
Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Taller de Física la Mentora Alsina (II)
Els alumnes coneixeran com era un laboratori de física experimental de començament de segle XX
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.