Resultats de la cerca
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!L’aigua, un recurs escàs que cal estalviar
Taller teòric i pràctic on els participants entendran la importancia de l'aigua per a la vida i les problemàtiques relacionades amb la seva contaminació.
Submergeix-te
A XATRAC, som una entitat en què ens involucrem en la difusió del medi natural des de fa 4 anys, sense excloure a ningú, ni tan sols als més petits,
Investiguem un crim
A partir d’un taulell que contextualitza la història detectivesca, es trobaran amb diversos reptes i misteris que han de resoldre amb lògica i enginy.
Ruta Verdaguer a Folgueroles
Recorregut pel poble de Folgueroles que segueix deu llocs d'interès vinculats amb la vida i l'obra del poeta.
Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer fil
Entrem en política
El recorregut ofereix un primer contacte amb les formes polítiques que se succeïren al segle XX. Les principals temàtiques de treball són: monarquia (rei), república (president) i dictadura (dictador)
Visita a l'exposició “L’aigua a la ciutat”
L’activitat descobreix tot allò que habitualment no veiem del cicle de l’aigua dins de la ciutat: d’on ve l’aigua de l’aixeta de casa nostra i a on va quan marxa pel desguàs.
DESCOBRIM LA QUADRA
Descobrim la Quadra, espai on trobem els elements dels balls populars i les Festes Majors de Santa Margarida i els Monjos. Una visita vivencial i participativa ens aproparà a la cultura popular.
Visita guiada per entendre l'importància dels Canals d'Urgell
Hi havia una vegada,una terra tan i tan plana...així comença el nostre viatge en el temps.Fa 150 anys aquestes terres eren conegudes com el Clot del Dimoni,voleu entrar-hi?Us esperem!!
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.