Resultats de la cerca
TALLER DE VITROFUSIÓ AL POBLE ESPANYOL
Dissenyarem una peça decorativa de vidre utilitzant la tècnica del fussing o vitrofusió. Després visitarem el taller artesanal i el Museu Fran Daurel.
La Laura i en Joan en una recerca molt espacial (astronomia)
Recordem la composició del Sistema Solar i descobrim com s'estudiava el cel abans i avui dia. Fabriquem un telescopi i utilitzem el luxímetre per descobrir nous planetes.
Dret a l'alimentació: Des d'una perspectiva Nord-Sud global i de gènere
Formació en la qual s'introdueixen els conceptes bàsics del dret a l'alimentació des d'una mirada de Justícia Global.
Taller arqueologia: Resseguint el batec de les pedres.
Taller d'arqueologia.
Barcelona Medieval
Realitzarem un recorregut per la Barcelona medieval i així descobrir com es vivia durant l’edat mitjana a través dels edificis gòtics que s’han mantingut.
L’esplendor medieval de Manresa
Descoberta del llegat medieval de la ciutat de Manresa.
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
El viatge del dol
Maleta Pedagògica sobre el Dol per als centres escolars creada per AUDIR i Cementiris de Bcn. Dirigida a adolescents.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.