Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
Visita la Farga Palau!
Coneix la Farga Palau i la importància del treball del ferro en l'evolució econòmica i social de la zona del Ripollès.
Qui és l'Esquerda?
Recurs digital interactiu que permet descobrir el jaciment recorrent a peu diferents punts geolocalitzats i superar tot tipus de proves.
Crèdits de síntesi
Treballs de síntesi com una experiència vivencial i transversal que els alumnes viuran com una experiència única. Oferim una proposta pedagògica que inclou un treball previ, in-situ i posterior.Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Entre ametllers, pistatxers i oliveres
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca de Mas de Colom
"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
La Maleta Pedagògica: Vides a l'exili - MUME
La maleta és un material pensat per aprofundir en el coneixement de l’exili republicà que va succeir a Espanya i Catalunya després de la Guerra Civil Espanyola.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.