Resultats de la cerca
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.El cos humà. Com sóc jo?
Visita per conèixer millor el cos humà
Montserrat 360º
Amb el Centre Excursionista de Catalunya recorrerem alguns dels senders més panoràmics i d'interès de Montserrat: coneixent flora, fauna i geologia.
NATURA I COHESIÓ DE GRUP
Excursió / passejada per la natura ambientada on els alumnes hauran de superar un seguit de proves (jocs cooperatius i de descoberta de la natura) amb la finalitat de trobar la “clau” del tresorRuta de l'arròs en trenet
Aquesta ruta en trenet tan divertida ofereix la possibilitat de conèixer el món del cultiu de l'arròs, des de la sembra fins a la collita.
El Manipulator - taller sobre fake news i desinformació
El joc de la desinformació i les fake news, acompanyat d'un taller per aprendre i reflexionar sobre aquesta problemàtica
Premis per Treball de Recerca
Tots els premis per a Treballs de Recerca de Batxillerat al territori català.
Gimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Formació al professorat en Micro Bit
A Labclub oferim formació al professorat en l'ús, tant didàctic com tècnic, de la plataforma de programació educativa Micro Bit.
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel. Taller: Desxifra el codi reproductiu
La producció de llet està relacionada directament amb la reproducció. Amb aquest taller descobrirem com es reprodueixen les vaques, com és el seu embaràs i part, que vol dir "corba de lactació", etc.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.