Resultats de la cerca
Els treballs de la prehistòria
A Humans Moderns, els infants exploren com els primers sàpiens van viure gràcies a l’enginy, la cooperació i l’ús sostenible dels recursos, a través de l’arqueologia i tecnologies antigues.La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIISurets a Pintar
Descobreix la història dels Esquilets i ajuda'ls en la seva missió secreta! Farem un taller d’iniciació on els més petits coneixeran les diferents possibilitats de la pintura sobre suro.El primer vi
Activitat orientada a conèixer com va ser la introducció del vi a través de les rèpliques arqueològiques. Ens endinsem en les cultures antigues del mediterrani.
ESPAIS DE LA BATALLA DE L'EBRE.
L’experiència recorre diferents espais a la Terra Alta i Ribera d’Ebre que foren emblemàtics al llarg de la Batalla de l’Ebre (riu, trinxeres, destrucció, record).
El sol, una font per carregar piles
Estudiem les energies renovables
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
De flor en flor
Taller participatiu de conscienciació mediambiental
VAIXELL A LA VISTA!
Activitat que permet a l'alumnat conèixer els diferents materials de propulsió i materials de construcció dels vaixells, complementada amb una experimentació per entendre la seva flotabilitat.
GIMCANA A L'AIRE LLIURE
la gimcana és un conjunt de proves de destresa o enginy que es realitzen -sempre en grup- per equips al llarg d'un recorregut. En aquest cas, seran sempre a l'aire lliure, preferentment a la natura.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.