Resultats de la cerca
Tardor, castanyes i castanyers
Endinsar-nos al bosc de tardor, per tal de descobrir quins són els canvis que fa per a preparar-se per l'hivern, i alhora conèixer i aprendre d'una espècie tant peculiar com el castanyer.
Cirurgia i il.lustració: Visita Guiada a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya situada a l'edifici de l'antic Col·legi de Cirurgia conserva al seu interior l'anfiteatre original on es feien les disseccions anatòmiques al segle XVIIIFem baldufes òptiques
Les il·lusions òptiques són percepcions visuals que enganyen al nostre ull. En aquest taller construirem baldufes òptiques, un dels enginys òptics més interessants creats des del món de l’art.
Expedició subaquàtica (Tarragona)
Investiguem les restes d’un naufragi
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Premis Treballs de Reccerca - Àmbit d'Humanitats i Ciències Socials
Premis als treballs de Recerca de caràcter humanístic i Ciències Socials
Taller de Batucada amb els percussionistes de Txarango
Taller de percussió que treballa la musicalitat a partir dels ritmes de batucada. Apte per a totes les edats i tots els nivells sense necessitat de tenir coneixement previ.
Planetari Mòbil ambiental
Planetari per muntar dins el centre educatiu. dues propostes d'Educació adaptades a cada nivell.
Mas de Colom amb els 5 sentits
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca Mas de Colom
Visita a l'exposició “L’ús racional de l’aigua”
L’objectiu de l’activitat és conèixer millor l’aigua i el seu ús per part dels humans, per tal de poder-la estimar i valorar millor.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.