Resultats de la cerca
Responsible brains
Aprendre a ser responsables de les nostres accions i entendre quines són les repercusions de parlar i no parlar davant de les injustícies. Tot això reproduint un experiment de neurociència clàssic!
El paisatge ignasià
Explorar el paisatge de Manresa influït per la presència de sant Ignasi de Loiola.
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaLa colònia tèxtil de Borgonyà
Visita a la colònia tèxtil de l’antiga fàbrica Fabra i Coats, d’origen escocès
LA PRINCESA MARGARIDA (Museu Deu)
Durant el mes d’abril, per tal de celebrar la diada de Sant Jordi, el Museu Deu organitza una visita teatralitzada infantil.
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Girona
La Fontana d'Or: testimoni de la història
Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysLa dona al món industrial
Les dones sempre han treballat al món industrial, però durant molt de temps la seva important aportació va ser invisibilitzada.
Curs introducció a la Integració Sensorial, 50 HORES (PRESENCIAL)
8a edició pel 2027! Es tracta d'un dissabte al mes, de Gener a Juny 2027.
Taller arqueovitis
Aquest taller reprodueix tots els passos de la investigació científica que realitzen els arqueòlegs i especialistes per poder recuperar i estudiar llavors i fruits carbonitzats.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.