Resultats de la cerca
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaLa Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
L'ART DEL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques que té el cuir? Acompanyeu-nos a crear una peça única, personalitzada posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem a l'artesà i el seu ofici.
Biased brains
Aprendre desde la neurociència a ser crítics amb els nostres biaixos i lluitar contra les injustícies! NOVETAT! Si ets de Barcelona ciutat, sol·licita el taller per 3r d’ESO GRATIS!
Seny, Pilotada i Rauxa. Espai sensorial ple d'emocions
Jugarem a trobar l'equilibri personal, i el grupal. Una bola d'equibri per a cada participant... Però després, trencarem l'equilibri amb la Rauxa d'una guerra de coixins:... diversió assegurada!
Aventures de cine
En grups prepararan el guió i l’storyboard d’un curtmetratge de cinema mut del qual ells mateixos en seran els actors.
Audició escolar de música i dansa africana
Audició escolar de música i dansa africana
Molècules: viatge en les combinacions d'àtoms
Com s'organitza la matèria? Quins components bàsics tenen en comú totes les formes de vida? Àtoms, elements químics, molècules...
TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Sessió Astronòmica Nocturna 360º
Sessió al planetari, conferència i observació amb telescopis
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.