Resultats de la cerca
Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
Visita apiari a la Serra de Collserola
Visita a un dels nostres apiaris didàctics, al Parc Natural de Collserola. Basem el taller en l’aprenentatge a través de l’experiència sensitiva i emocional i el contacte directe amb les abelles.
Descobreix l'entorn natural de la teva escola
Coneix que amaga la natura prop de la teva escola.
Be natural
Es treballen els incis del cinema i el curtmetratge a través de la figura d'Alice Guy
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
Visita guiada: Vic, art i història. Un viatge fantàstic en el temps!
Visita guiada per l'art i la història de la ciutat de Vic.
HOKA HEY! La cançó del bosc: la cantata conjunta de Cicle Mitjà i Superior
Protagonitzeu un gran concert juntament amb centenars d'alumnes d'arreu del país, per cantar les aventures de 3 nens indis en defensa del bosc: un coratjós al·legat a favor de la natura!
Introducció a l'astronomia II
El cel vist des de la Terra i els eclipsis
Els insectes (Lleida)
Taller d’il·lustració científica
CURS. Com acompanyem la sexualitat d'adolescents i joves
En aquest curs repensarem l’educació sexual des d’una perspectiva feminista. Facilitarem eines a les educadores, famílies o referents adultes per acompanyar la sexualitat de joves i infants.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.