Resultats de la cerca
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La vida d'una vaca de Can Gel
A partir d'un conte on s'explica la vida d'una vaca de Can Gel podem endinsar-nos en el seu món, conèixer quines són les seves etapes vitals i el dia a dia de la granja.
PROMESES DE FANG: ELS EXVOTS
Entrarem en contacte amb una part molt concreta de la vida dels ibers: la religió. A partir de la creació d’un petit exvot ens endinsarem en les creences i els rituals ibèrics.
Jornada de Portes Obertes PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
La química de l'slime
Què s’amaga darrere la química de l’slime? Sabries dir de què depèn la viscositat o podries preveure la forma geomètrica de l’slime al cap d’un temps?
L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.
ApS: Dràstics amb els plàstics
Projecte per aprendre, de manera divertida, a reduir el consum de plàstics. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Quin temps fa avui?
Visita comentada a l'estació meteorològica
Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisMostrant 1-10 de 1.993 elements.