Resultats de la cerca
Descobreix la Realitat Virtual!
Descobreix la història, el present i el futur de la realitat virtual i les tecnologies immersives, i viu una experiència amb dispositius d'alta gamma.
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...Astronomia: L'espectacle de les Llums del cel: les Aurores Boreals de la ma de astroxperiences.com
Et convidem a una xerrada audiovisual sorprenent on descobriràs les meravelles que s’amaguen en les llums del cel. Una oportunitat única per explorar objectes i fenòmens fascinants.
Aprenem a Ecodissenyar
L’objectiu és que l'alumnat comprengui el concepte de cicle de vida dels productes que els envolten i com, pensant en ells des de les primeres fases de disseny, es poden minvar els impactes ambientals
Túnel de vent
Windoor Barcelona ofereix una experiència educativa i emocionant de túnel de vent, on l’alumnat pot experimentar la sensació de volar en un entorn totalment segur.
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?Cursa d'Orientació a la Vall d'en Bas
Per equips, cada un amb un mapa i brúixola, haureu de trobar les diferents balises que hi ha senyalades al vostre mapa. Guanya l'equip que en troba més correctament amb el menor temps possible!
MÓN SANT BENET: Planta't a l'hort
Taller a l’Hort d’Aprendre
La Cuca de Llum: Contacontes + activitat STEAM
A través d'un conte il·lustrat aprenem com és el cicle de vida d'una cuca de llum i creem uns circuits elèctrics simples fent servir plastilina conductiva.
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.