Resultats de la cerca
Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
Visita guiada al Museu del Barroc de Catalunya
Visita guiada a les sales del Museu del Barroc de Catalunya
Un passeig per la fàbrica!
Visita dinamitzada amb actors pels espais originaris de l'antiga fàbrica, on els alumnes es transformen en obrers i obreres en el seu primer dia de feina en la fàbrica tèxtil de 1920
ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Taller d'astronomía en formació de craters amb astroxperiences.com
Descobreix el fascinant món dels cràters amb el nostre Taller de Formació taller de formació sobre aquesta matèria per a estudiants de primària i secundària.
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
MÓN SANT BENET: Pedra sobre pedra
Taller participatiu per conèixer els estils artístics medievals
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Talking brains
Inspirar als joves al món de la neurociència a través d'experiments que llegeixen l'activitat neuronal. Els alumnes experimentaran en primera persona com funcionen els seus músculs i el seu cervell!
Mostrant 1-10 de 1.996 elements.