Resultats de la cerca
Visita comentada a “Naufragis. Història submergida” (Tarragona)
Una immersió als jaciments subaquàtics
L'arqueta de Sant Martirià. Un reliquiari medieval
Coneixerem l'arqueta de Banyoles i la seva història.
PARLEM DE PORNO?
Dinàmica participativa en la qual es farà un joc per veure el nivell de coneixement dels conceptes pornogràfics que té l’alumnat, contrastant els possibles malentesos.
Colors en pols. Els pigments de l'art medieval
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari pictòric per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.
Cinema i debat: El gran día (Barcelona)
Un documental per debatre sobre educació
Fes el teu quadre! Visita i taller d'oli sobre tela al Museu Muxart
Visita l'exposició permanent "Muxart. Color i Composició" i aprén a observar i analitzar una obra d'art. Converteix-te en artista experimentant posteriorment la tècnica de l'oli sobre tela.
Projecte Electricitat-2
Taller on els nens i nenes experimentaran els principis de l'electricitat i el magnetisme amb diferents materials.
El que un tros de carn explica sobre la teva memòria (Barcelona)
Desxifrant el cervell humà a petita i gran escala
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.