Resultats de la cerca
Visita guiada a l'eMM2 - Espai Memòries El que diuen les pedres callen els arbres
Visita al magatzem del Museu a la plaça de la Reforma i a l'exposició "El que diuen les pedres callen els arbres"
Viu la prehistòria!
Experiència dinamitzada, centrada en la prehistòria, que culmina amb una descoberta pràctica de l'art rupestre llevantí a través de l'aplicació de diferents tècniques pictòriques d'aquest període.
L'enigma de l'ordinador
Visita per descobrir la història de l'ordinador.
Ruta en bicicleta per la floració dels arbres fruiters
Espectacular ruta en bici. Molt senzilla i apta per a tothom. Això sí: només disponible sobre el mes de març que és quan els presseguers comencen a florir. Per les poblacions d'Aitona o Benissanet.
L’origen de la vida
Itinerari per diversos espais i activitats del museu que permetrà a l’alumnat reflexionar sobre el possible origen de la vida i la possibilitat que hi hagi vida fora del nostre planeta.
Castell de Cardona
La visita permet interpretar el monument en el seu conjunt, els seus orígens i el perquè de l’establiment dalt del turó, la importància del recurs de la sal i el benefici econòmic generat.
Artesans i gremis a l'època medieval
Taller amb el qual ens endinsem en el món medieval per tal de descobrir la societat feudal amb els seus artesans i gremis. Posarem en pràctica un d'aquests artesanats: el vitrall.LEGO EDUCATION AL POBLE ESPANYOL
Sabeu com funcionen les màquines simples del nostre entorn? Voleu experimentar-ho? Ens endinsarem en construcció de models amb LEGO® Education, per aprendre a comunicar les nostres idees i sentiments.
Crea la teva rosa electrònica
Aquest taller proposa la construcció d’una rosa lluminosa a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
Explorem l’univers
Taller teòric i pràctic on explorarem l'univers i aprendrem una infinitat de curiositats.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.