Resultats de la cerca
COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
Un món amb menys residus
L'activitat pretén que el grup prengui consciència de la importància de fer una bona gestió dels residus i com podem ajudar a millorar i salvar el planeta
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.Visc al mar i no sóc un peix
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
SBONK - (UN ESPECTACLE PARTICIPATIU A LA TEVA ESCOLA) - CATALA /INGLES /CASTELLANO
Un espectacle infantil de teatre, clown, mim i visuals inspirat en els contes de Gianni Rodari i que parla d'ecologia, contaminació i que promou solucions per a un món millor, més net i més sa.
El tresor més valuós
Autoestima, autoconcepte, i benestar emocional. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
VISITA GUIADA ARQUITECTONICA AL POBLE ESPANYOL.
Acompanyats d'un guia oficial farem un recorregut pel Poble Espanyol per conèixer la seva història i els elements arquitectònics més rellevants que hi trobem. Disponible en molts idiomes
Explorem l’univers
Taller teòric i pràctic on explorarem l'univers i aprendrem una infinitat de curiositats.
IGUALS I DIFERENTS
Taller per reconèixer i valorar la diversitat com una riquesa, promovent una mirada positiva sobre les diferències d’origen, culturals, sexuals i de gènere.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.