Resultats de la cerca
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
La Maleta Pedagògica: Vides a l'exili - MUME
La maleta és un material pensat per aprofundir en el coneixement de l’exili republicà que va succeir a Espanya i Catalunya després de la Guerra Civil Espanyola.
Menja sa i cuida el planeta
Taller teòric i pràctic sobre alimentació saludable i ecològica.
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Convertiu-vos en apicultors per un dia
Visita apícola on els alumnes descobreixen el món de les abelles, es vesteixen d’apicultors i accedeixen a l’apiari. Inclou visita a l’obrador i taller o tast segons edat.
VACUNA'T CONTRA ELS RUMORS
Els rumors són com un virus que emmalalteixen les relacions entre les persones. En els últims anys han sorgit molts d’aquests virus sobre les persones immigrades.
AUSO. UNA DE ROMANS
Ens submergirem en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual.
L'Estany de Sils i la seva biodiversitat
Ens convertim en científics i avaluem l'estat de conservació de l'Estany de Sils
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.