Resultats de la cerca
Exploradors de l'Estany
Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.CONVIVÈNCIA POSITIVA "Per aprendre a viure"
Conviure és relacionar-se amb un mateix, amb els altres i amb l’entorn. La convivència positiva es construeix amb relaciones sanes; amb respecte, amb l’acceptació de les diferències i la igualtat
Jornada de Portes Obertes BIOINGENYIERIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Origami i Llegendes
Taller adaptable a tots les dificultats a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats: el tacte als dits ens guiarà.
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
La fàbrica tèxtil
Visita guiada per la important fàbrica tèxtil coneguda com a Vapor Aymerich, Amat i Jover de Terrassa
Visita romana
Visita dinamitzada que proposa la descoberta del jaciment arqueològic amb un antic habitant de la ciutat romana, per a comprendre de primera mà com era la vida en aquest indret fa milers d'anys.
ALICIA AL PAÍS DE LES MARAVELLES
Un espectacle basat en el conte de Lewis Carroll on la nostra protagonista, l'Alícia surt airosa dels desafiaments que se li presenten.
Visita dinamitzada al Conjunt Romà de Centcelles
Visita dinamitzada al conjunt romà de Centcelles, on prenen el protagonisme la participació i el diàleg
Viatgem a l'època medieval
Per conèixer l'època dels castells, monestirs i de les catedrals.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.